ممنون مهتاب


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

مهتاب خوبي را در تو ديدم و خوب شدم

عشق را در چشمان تو ديدم و عاشقي ياد گرفتم اما دانشجوي خوبي براي اين درس نبودم چون جاي دگري رفتم

محبت را در دستان تو ديدم كه اين گونه مهرورز شدم

مهرباني را در وجود تو ديدم كه اينگونه شدم

راستي و صداقت را در گفتار و كردار تو ديدم كه دارم تلاش ميكنم در اين درس حداقل نمره قبولي را بگيرم

و هزاران درس ديگر كه خودت مي داني و من و خداي مهربان خودمان

ممنون و بي نهايت سپاس

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 29 مهر 1391برچسب:,ساعت 6:52 AM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com